Bezorgen | Vragen

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL.

Zodra je bestelling is aangeboden bij Postnl ontvang je van ons een e-mail met je track & trace code en het adres waar je pakket wordt afgeleverd. Postnl stuurt je ook een email met updates over de bezorging.

Als er niemand thuis is wordt je bestelling afgegeven bij de buren, behalve als je hebt aangegeven dit niet te willen of wilt tekenen voor ontvangst.

Je kan op de checkout pagina voor de volgende opties kiezen:

  • Dag van levering – tot 5 dagen vooruit
  • Tijdstip van levering – middag en avond
  • Handtekening voor ontvangst
  • Alleen afleveren op het opgegeven adres (niet bij de buren)

Je kan je bestelling ophalen bij het dichtstbijzijnde Postnl punt.
Dit kan worden aangegeven bij de bezorg-opties op de checkout pagina.

Bij het plaatsen van de bestelling geef je een factuuradres op, dit is standaard het afleveradres.

Er is op die pagina een optie om het pakket op een ander adres af te laten leveren.

Heb je een verkeerd adres opgegeven? Neem even contact met ons op dan passen we het voor je aan.

Bestelling boven de €50 worden gratis bezorgd. Voor de bestellingen onder de €50 rekenen we €2,95 voor de bezorging via Postnl.